Overslaan en naar de inhoud gaan

Technische en productiediensten

U produceert innoverende en kwaliteitsvolle zwembadbeschermingsproducten, met het imago van 'made in France'.

  • Innovatie als kern van onze bezorgdheid: Sinds onze oprichting heeft innovatie onze stappen geleid om onze klanten altijd het beste in de outdoorwereld te kunnen bieden. Onze afdeling Onderzoek en Ontwikkeling bestaat uit technici, ingenieurs van de O&O-afdelingen en ontwikkelaars. Zij werken nauw samen met de productieateliers. 
  • Teams die samenwerken voor het algemeen belang: Wij zijn van mening dat de bundeling van talenten centraal moet blijven staan in het beheer en de administratie van een onderneming. Om dit te bereiken, werken onze technische en productieteams hand in hand, van het ontwerpbureau tot de werkplaats. Zij staan ten dienste van onze klanten om hen een ongeëvenaarde ervaring te bezorgen.
  • Kwaliteitsgarantie ‘made in France’: Onze overkappingen worden in Frankrijk ontworpen en in onze werkplaatsen vervaardigd door gespecialiseerde teams die de smaak van goed werk te pakken hebben. Op die manier kunnen wij onze klanten een ontwerp en afgewerkte ‘made in France’ producten garanderen.
production

Ondersteunende functies en administratie

U bent de drijvende kracht achter de Abrisud Groep!

  • Essentiële functies: De verwezenlijking van onze strategische ambities zou niet mogelijk zijn zonder een goed ondersteunend en administratief team. Deze functies en processen dragen dagelijks bij tot de best mogelijke ondersteuning van onze ontwikkelingen en de uitvoering van onze industriële projecten.
  • Vakoverstijgende beroepen: Personeelszaken, Accounting en Management Control, Informatiesystemen, Algemene Middelen en Juridische Zaken … de werknemers op deze posities dragen bij tot de verwezenlijking van de grote uitdagingen waarmee onze Groep wordt geconfronteerd en dragen samen bij tot de prestaties ervan.
Administration

Klantendienst en technische diensten

U staat centraal in onze klantervaring !

Elk van onze werknemers speelt een sleutelrol in de tevredenheid van onze klanten. Daarom besteden wij bijzondere aandacht aan elk van hen, zodat zij evolueren in overeenstemming met de verwachtingen van onze klanten.

Omdat luisteren naar en het tevreden stellen van onze klanten centraal staan, hebben onze naverkoop- en technische teams verschillende missies.Voor onze teams van dienst-na-verkoop streven wij ernaar al onze klanten per e-mail en telefoon binnen maximum 48 uur te antwoorden door een eerste antwoord te geven.Voor onze technici is het een noodzaak om problemen zo snel mogelijk op te lossen.Onze teams van mobiele technici zijn verspreid over het hele land voor het uitvoeren van zwembadmetingen en reparaties.

Service client opératrice

Verkoop- en marketingdiensten 

U creëert de wereld van Abrisud!

Het herdenken van de ontmoeting met de klant en het creëren van een relatie van authentiek vertrouwen: dat is uw missie.  Onze verkoop- en marketingafdelingen hebben dus de taak te anticiperen op de verwachtingen van onze doelgroep om hen een eenvoudig en vooral gepersonaliseerd antwoord te geven. Wij vinden dat productaanpassing niet langer de enige overweging mag zijn. Het personaliseren van de klantrelatie maakt het ook mogelijk klanten aan te trekken en loyaliteit op te bouwen.

Laten we samen een nieuwe relatie met de klant opbouwen …

Equipe at work
SP Sophie P.
Poulinier Sophie
Personeels- en administratief medewerker

Portret

Haar avontuur in zwembadoverkappingen begon in 1993 met Aqua Simplex, dat 15 jaar later werd overgenomen door Abrisud. Sophie zet mensen op de eerste plaats. Als personeels- en administratief medewerkster is ze ook de secretaresse en penningmeester van het CSE (Comité Social et Economique), " Ik ben de lijm " zegt Sophie. En dat klopt want zij is tenslotte de " mama " van een volledig team. " Ik beheer de menselijke kant van het bedrijf. Ik doe de sollicitatiegesprekken, ik help de installateurs met hun administratieve formaliteiten, enz ".

 

Sophie houdt van haar werk, maar vooral van haar taak om de installateurs te helpen en te ondersteunen bij hun vertrek en terugkomst." Ik ben elke maandag om 6 uur paraat bij het onthaal voor het ontbijt dat wordt voorzien door het bedrijf. Ik wil niet dat ze met een lege maag wegrijden. Ik houd me 's ochtends ook bezig met hun administratieve taken, het in- en uitklokken, IT-ondersteuning en ik help degenen die dat nodig hebben met hun onkosten. Ik beheer ook afwezigheden en ziekteverlof. Ik moet dan tijdelijk personeel vinden om hen te vervangen. ». Sophie werkt rechtstreeks samen met de afdeling personeelszaken op het hoofdkantoor in L'Isle Jourdain. Ze moet er regelmatig heen. Ze bruist van energie en schakelt moeiteloos tussen alle menselijke en administratieve aspecten. " Ik vul mijn dagen in en ken mijn prioriteiten. Ik werk met trots voor een geweldig product " besluit ze.

Maar ga niet zo snel weg Help ons door een laatste vraag te beantwoorden
Hoe heb je Abrisud leren kennen?